A0:  اس ام اس عاشقانه

عطرتنت روی پیراهنم مانده امروز بوییدمش عمیق ، عمیق …

با هر نفس بغضم را سنگین تر کردم

و به یاد آوردم که دیگر ، تنت سهم دیگری ست و غمت سهم من

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

 

 

می دونی برنده ترین چیزی که تو دنیاست چیه؟

خاطره ای که می خوای فراموش کنی

و با هر نفس بیشتر یادت میاد

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

 

 

عشقت را نازنین در آسمان دلم چنان اوج دادم

میتوانم تا آخرین نفس به نظاره زیباییش بنشینم

تو لیاقت این اوج را داری پس تا ابد در این آسمان جولان بده

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

 

 

 

چشمانت پر انوار محبت بر دل آشفته دریا زده ام

می تابد و وجودت که نشاط گل سرخ دشت غمه ای من ست

و این حس غریبم که پر از خواستن توست!

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد

خودش محتاج قطره ای از باران محبت بود

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

 

 

در قلب کوچکم فرمانروایی می کنی عزیز

بدون هیچ نائب السلطنه ای

کسی نمیداند چه لذتی دارد نازنین

بهترین پادشاه تاریخ را در دل داشتن

 

 

 

 

قلب من سکونت نگاه کسی است که

از اعماق وجودم دوستش دارم حتی در فاصله ها

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

مثل هوا در کنار تو ام

نه جای کسی را تنگ میکنم

نه کسی مرا می بیند

 

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

 

 

 

من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم

 

 

 

 

دلم از هزار راه رفته بی تو باز گشته است

ایوب هم اگر بود چشم می بست از انتظار آمدنت


نظرات شما عزیزان:

ghasam
ساعت10:59---30 آذر 1393
عالی بودن .. مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه ,

تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393 ا 22:8 نويسنده : داوود درخشان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.